Uzyskaj dostęp do EduMail!

Skorzystaj z najlepszej dla Ciebie formy abonamentu oraz metody płatności

Często zadawane pytania

Czym różnią się warianty dostępu?

Tygodniowy newsletter - w każdy wtorek o 15:00 otrzymasz maila z materiałami na cały tydzień pracy. W tym wariancie nie ma możliwości wzięcia udziału w szkoleniu potwierdzonym imiennym zaświadczeniem.

Tygodniowy newsletter i dostęp do Platformy - w każdy wtorek o 15:00 otrzymasz maila z materiałami na cały tydzień pracy. Oprócz tego otrzymasz również login i hasło do Platformy, na której znajduje się ogromna baza materiałów, z której będziesz mógł korzystać 24/h. W tym wariancie przewidujemy miesięczne szkolenie potwierdzone imiennym zaświadczeniem. Uzyskasz również dostęp do szkoleń, które już są umieszczone na Platformie oraz do archiwalnych wiadomości.

Czym różnią się warianty płatności?

Subskrypcja (miesięczna) za 27 zł lub 39 zł - jest to automatycznie opłacany abonament miesięczny, do którego wymagane jest podpięcie Twojej karty. Po zakupie, co miesiąc z Twojego konta będzie pobierana opłata. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie.

Jednorazowa płatność (dostęp na 3 miesiące za 81 zł, dostęp na 12 miesięcy za 270 zł lub na 12 miesięcy za 390 zł) - dostęp, który możesz opłacić przelewem internetowym lub BLIKiem, bez konieczności podpinania karty. Po zakończeniu okresu rozliczeniowego możesz ręcznie dokonać ponownej opłaty, by przedłużyć dostęp na kolejne miesiące. Bez obaw, na kilka dni przed zakończeniem abonamentu wyślemy do Ciebie maila z przypomnieniem.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie?

Tak, podczas zakupu subskrypcji to Ty decydujesz, na jaki okres podpinasz kartę i masz możliwość anulowania subskrypcji w dowolnym momencie. Wystarczy, że na swoim koncie anulujesz subskrypcję i podczas kolejnego okresu rozliczeniowego nie zostanie pobrana od Ciebie opłata. Aby anulować subskrypcję, należy wejść na tę stronę. Następnie należy otworzyć swoją subskrypcję i w zakładce “Informacje” -> “Zarządzaj subskrypcją” wybrać “Anuluj plan”.

Czy jest możliwość opłacenia abonamentu tradycyjnym przelewem?

Niestety nie ma takiej możliwości. Opcje płatności dostępne dla opłat jednorazowych możliwe są za pośrednictwem Przelewy 24, Apple Pay lub BLIK. Wystarczy w panelu rejestracji, po prawej stronie wybrać interesującą nas formę płatności.

Gdzie znajdę informację o swoim zakupie?

Informacja o wykupieniu dostępu znajduje się na stronie serwisu EasyCart w zakładce “Produkty” - kliknij tutaj.